طراحی سایت محمد جانبلاغی

Wiki Article


10 عنصر مهم در طراحی وب سایت
طراحی وب سایت

مارک پالمر

اگر صاحب کسب و کار هستید، وب سایت شما کاملاً یکی از مهم ترین ابزارهایی است که در زرادخانه خود برای به دست آوردن مشتریان و مشتریان بیشتر و بهتر دارید. بنابراین چه چیزی یک وب سایت خوب را از یک وب سایت بد یا یک وب سایت خوب را از یک وب سایت عالی جدا می کند؟ در اینجا 10 ویژگی وجود دارد که یک وب سایت عالی به آن نیاز دارد. صرفه جویی در فضا! به عنوان طراحان وب مستقر در لوئیزویل، باید آنها را مفید بدانید:

1 ناوبری

طراحی وب سایت باید به راحتی قابل پیمایش باشد و آیتم های منو باید به راحتی از هر صفحه قابل دسترسی باشد. بیننده باید همیشه دقیقا بداند که در کجای وب سایت قرار دارد و به راحتی به جایی که دوست دارد باشد دسترسی داشته باشد. نقشه سایت ایده خوبی است و در صورت موجود بودن از آن استفاده خواهد شد. این ساده به نظر می رسد، اما اکثر وب سایت ها را می توان در این زمینه بهبود بخشید. به یاد داشته باشید که مرز باریکی بین یک منوی تعاملی و یک منوی مزاحم وجود دارد، بنابراین عملکرد باید ایده باشد.

2 طراحی بصری

مردم موجوداتی بصری گرا هستند و استفاده از گرافیک های عالی راه خوبی برای جذاب تر کردن وب سایت شماست. وب سایت شما حدود 1/10 ثانیه زمان دارد تا بازدید کننده - و مشتری بالقوه شما را تحت تأثیر قرار دهد و به آنها اطلاع دهید که وب سایت و تجارت شما (از طریق یک پروکسی) - قابل اعتماد و حرفه ای هستند. با این حال، مهم است که در آن زیاده روی نکنید. اسکرول متن، انیمیشن و معرفی فلش باید در طراحی وب خود به مقدار کم و فقط برای برجسته کردن نقطه برای حداکثر تأثیر استفاده شود.

3 مطالب

این ستون فقرات وب سایت شما است. محتوای شما نه تنها نقش مهمی در قرارگیری موتور جستجو دارد، بلکه دلیلی است که بیشتر بازدیدکنندگان در وهله اول از وب سایت شما جستجو می کنند. متن در وب سایت شما باید آموزنده، آسان برای خواندن و مختصر باشد. محتوای وب و کپی خوب فکر شده بیش از هر چیز دیگری در طراحی وب سایت شما جذاب، موثر و محبوب خواهد بود.

4 مناسب برای شبکه

هر چقدر هم که طراحی وب سایت شما آموزنده، زیبا و آسان باشد، بی فایده است مگر اینکه وب پسند باشد. برای طراحان وب شما مهم است که کلیدهای کارکرد وب سایت شما را در تمام مرورگرهای اصلی و استفاده از متا تگ ها، تگ های alt، آشنایی کامل با سئو (بهینه سازی موتور جستجو) بدانند. عوامل زیادی بر قرارگیری موتور جستجو و ظاهر بصری سایت شما تأثیر می گذارد، بنابراین مطمئن شوید که طراحان وب شما چیزهای خود را می دانند.

5 تعامل

یک طراحی وب سایت واقعاً مؤثر، بازدیدکنندگان شما را فوراً درگیر می کند و همچنان توجه آنها را از طریق هر صفحه به خود جلب می کند، و همچنین آنها را تحت تأثیر قرار می دهد تا با شما ارتباط برقرار کنند. این نامیده می شود و احتمالاً هدف نهایی وب سایت شما است. باز هم مرز باریکی بین وجود دارد، بنابراین سطح تعامل هرگز نباید بیشتر از سود باشد.

6 دسترسی به اطلاعات

همه بازدیدکنندگان وب سایت شما علاقه مند نیستند یا وقت ندارند کل سایت را مرور کنند. آنها ممکن است نیاز داشته باشند فقط به یک شماره تلفن یا آدرس یا فقط به اطلاعات خاصی دسترسی داشته باشند. به همین دلیل، مهم است که اطلاعات کلیدی را در یک سایت ساده، در محلی که به راحتی در دسترس باشد، قرار دهید. همه ما این تجربه را داشته ایم که نمی توانیم اطلاعات لازم را در یک وب سایت پیدا کنیم و نتیجه همیشه یک بازدیدکننده ناامید است. این تجربه در بهترین حالت آزاردهنده است و بازدیدکننده ناراضی برای مدت طولانی در سایت شما نخواهد ماند و بعید است که به سایت شما بازگردد، خیلی کمتر با شما تجارت کند.

7 شهودی

یک وب سایت عالی آنچه را که بازدیدکننده شما فکر می کند پیش بینی می کند و مستقیماً به نیازهای آنها پاسخ می دهد و موارد را به گونه ای مرتب می کند که منطقی باشد. اگر یک بازدیدکننده یکی از محصولات یا خدمات شما را در موتور جستجو یا فهرستی که سایت شما در آن فهرست شده است جستجو می کند، مهم است که وب سایت شما دارای یک صفحه فرود است که مستقیماً به چیزی که آنها به دنبال آن هستند مرتبط باشد، نه اینکه آنها را مجبور به فیلتر کنید. از طریق تمام اطلاعات شما به یاد داشته باشید که کوتاه ترین فاصله بین دو نقطه یک خط مستقیم است.

8 برندسازی

وب سایت شما باید بازتاب مستقیم کسب و کار و برند شما باشد. بازدیدکننده شما باید فوراً یک ارتباط بصری بین لوگو، مطالب چاپی و مکان شما ایجاد کند. وب‌سایتی که این کار را انجام می‌دهد نه تنها به دیده شدن برند کمک می‌کند، بلکه سطحی از اعتبار و تصویری بهبودیافته به کل کسب‌وکار شما اضافه می‌کند.

9 زمان اجرا

شکایت شماره یک مشتریان طراحی وب سایت، زمان راه اندازی سایت و شروع به کار است. متأسفانه شرکتی که برای تکمیل وب سایت شما زمان زیادی طول می کشد مناسب است. هرچه تکمیل یک وب سایت بیشتر طول بکشد، کسب و کار - و ارزش بیشتری - از دست می دهید. وب سایتی که آنلاین نیست، نیست و درست کار می کند هیچ کسب و کاری برای شما به ارمغان نمی آورد!

10 تحول

وب سایت شما ممکن است مهم ترین باشد



اين را دانلود کنيد


https://www.markbrinker.com/website-cost

Report this wiki page